سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام

همه اعضا افراد واقعی هستند که از پیام رسان های مستقر در تلگرام در Google Play اضافه شده اند. قبل خرید ممبر واقعی برای به کانال یا گروه شما ، از آنها رضایت می خواهیم. این اعضا تفاوت چندانی با کاربران ارگانیک ندارند - آنها می توانند پست های شما را مشاهده کنند ، محصولات و خدمات شما را بخرند ، گپ بزنند ، محتوای شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و ...

خرید ممبر تلگرام

 

هر مکان جغرافیایی

فناوری های منحصر به فرد به ما امکان می دهد تا با دقت 99? اعضا را از سراسر جهان ارائه دهیم. اگر به اعضای نیجریه ، اسپانیا ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، هند ، روسیه ، غنا ، امارات متحده عربی ، ایالات متحده آمریکا یا حتی استرالیا نیاز دارید ، مشکلی نیست! ما بیش از 500 هزار کاربر فعال از بیش از 150 کشور داریم .

 

ممبر تلگرام رایگان

هرچه خرید ممبر تلگرام کانال یا گروه بیشتری انجام دهید ، هزینه کمتری نیز پرداخت می کنید. ما اعضای تلگرام رایگان را به عنوان جایزه خرید ممبر واقعی به مشتریان خود ارائه می دهیم. اگر 8000 مشترک از هند بخرید ، 2000 عضو اضافی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. ما به دنبال یک همکاری طولانی مدت هستیم ، به همین دلیل شرایط و پیشنهادات ویژه ای را برای مشتریان خود فراهم می کنیم.

ظرفیت های نامحدود

به صورت دستی می توانید فقط 200 عضو به کانال خود اضافه کنید ، اما با AppsGeyser می توانید تعداد نامحدودی از اعضای تلگرام را به کانال خود دعوت کنید. حتی اگر می خواهید 500000 عضو در کانال خود داشته باشید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم!

امنیت و حریم خصوصی

تبلیغات تلگرام توسط یک شرکت بین المللی فناوری اطلاعات AppsGeyser ، پلت فرم وب مستقر در ایالات متحده ، در سال 2011 تأسیس شده است. از سال 2019 AppsGeyser خدمات تبلیغاتی را برای دارندگان کانال تلگرام فراهم می کند. ما روش های پرداخت ایمن را با کارت بانکی ، PayPal ، Skrill و بیت کوین ارائه می دهیم.